Linki:
Książki - Inspirowane grami na PC

Diablo #2: Czarna Droga
Mel Odom.
Cena: 25.00 złOd zarania dziejów zastępy aniołów z Wysokich Niebios i diabelskie hordy z Płonących Piekieł ścierały się w walce o los wszelkiego stworzenia. Ta walka przeniosła się do świata ludzi... żaden Człowiek, Anioł ani Demon nie będzie mógł stać na uboczu... Wiele lat temu Darrick Lang opuścił Bramwell, by wędrować przez świat jako najemnik i bohater krainy.

Starcraft #1 - Krucjata Liberty'go
Jeff Grubb.
Cena: 22.00 złW odległej przyszłości, 60 000 lat świetlnych od Ziemi, luźna konfederacja ziemskich wygnańców zmaga się z zagadkowymi Protossami i bezwzględnym Rojem Zergów. Każdy gatunek walczy o przetrwanie pośród gwiazd, w wojnie, która wieści początek najlepszego rozdziału w historii ludzkości - albo przepowiada jej gwałtowny, krwawy koniec.

Tomb Raider Kolebka życia
Dave Stern.
Cena: 20.50 złPełne, oryginalne, bez skrótów i cenzury wydanie najnowszych przygód Lary Croft. Bohaterka podąża śladem legendy o świątyni, wybudowanej przez Aleksandra Wilekiego. Świątynia kryje w sobie potężny i niebezpieczny artefakt, Puszkę Pandory. Puszka ta przyniosła kiedyś ziemi życie, teraz zawiera śmiercionośną plagę.

Warcraft #3 - Ostatni Strażnik
Jeff Grubb.
Cena: 25.90 złW okrytej mgłą zapomnienia przeszłości świat Azeroth wypełniały wszelkiego rodzaju cudowne istoty. Tajemnicze elfy i wytrzymałe krasnoludy żyły we względnym pokoju i harmonii z ludzkimi plemionami... aż do chwili, gdy demoniczna armia znana jako Płonący Legion na zawsze zniszczyła spokój tego świata.

Diablo #1: Dziedzictwo krwi
Richard A. Knaak.
Cena: 28.00 złOd zarania dziejów zastępy aniołów z Wysokich Niebios i diabelskie hordy z Płonących Piekieł ścierały się w walce o los wszelkiego stworzenia. Ta walka przeniosła się do świata ludzi... żaden Człowiek, Anioł ani Demon nie będzie mógł stać na uboczu. Norrec Vizharan stał się żywym koszmarem. Poszukując magicznych skarbów.

Diablo #3: Królestwo Cienia
Richard A. Knaak.
Cena: 24.00 złOd zarania dziejów zastępy aniołów z Wysokich Niebios i diabelskie hordy z Płonących Piekieł ścierały się w walce o los wszelkiego stworzenia. Ta walka przeniosła się do świata ludzi... żaden Człowiek, Anioł ani Demon nie będzie mógł stać na uboczu... Legenda mówi o dawno wymarłym mieście Ureh, według niektórych bramie prowadzącej do Wysokich Niebios.

Starcraft #2 - W Cieniu Xel'Nagi
Gabriel Mesta.
Cena: 22.00 złW odległej przyszłości, 60 000 lat świetlnych od Ziemi, luźna konfederacja ziemskich wygnańców zmaga się z zagadkowymi Protossami i bezwzględnym Rojem Zergów. Każdy gatunek walczy o przetrwanie pośród gwiazd, w wojnie, która wieści początek najlepszego rozdziału w historii ludzkości ? albo przepowiada jej gwałtowny, krwawy koniec.

Starcraft #3 - Nim zapadnie ciemność
Tracy Hickman.
Cena: 23.90 złJedynym marzeniem Arda Melnikova było żyć w pokoju na swej zielonej planecie kolonialnej Bountiful. Gdy jednak krwiożercze Zergi napadają na jego świat i zabijają wszystkich, których kochał, Ardo musi się zbudzić ze snu i zaakceptować brutalną rzeczywistość galaktyki, targanej międzyrasowymi wojnami.

Warcraft #1 - Dzień Smoka
RichardA. Knaak.
Cena: 28.00 złW okrytej mgłą zapomnienia przeszłości świat Azeroth wypełniały wszelkiego rodzaju cudowne istoty. Tajemnicze elfy i wytrzymałe krasnoludy żyły we względnym pokoju i harmonii z ludzkimi plemionami... aż do chwili, gdy demoniczna armia znana jako Płonący Legion na zawsze zniszczyła spokój tego świata.

Planescape. Trylogia Wojen Krwi. Tom 1: Zakładnicy Krwi
J. Robert King.
Cena: 24.50 złAereas nie wiedział nic na temat sfer i ich złych mieszkańców... dopóki para gargulców w służbie ośmiorękiego boga nie porwała jego wuja. Podążając śladem nieziemskich porywaczy, Aereas i jego kuzynka Nina wkraczają w dziwne i szalone światy wykraczające poza ludzką wyobraźnię. Chłopak dowiaduje się.

Planescape. Trylogia Wojen Krwi. Tom 2: Wojownicy Otchłani
J. Robert King.
Cena: 24.50 złZagubieni... Zagubieni... Chociaż Aereas uratował swojego wuja z diabelskich szponów, ukochaną Ninę odebrał mu przebiegły Jandau... oraz czeluście Otchłani. Młodzieniec rusza na wyprawę do podziemnego świata, aby odnaleźć kuzynkę, ale odkrywa, że na sferach można zginąć nie tylko cieleśnie. Nina oszalała.

Wrota Baldura
Philip Athans.
Cena: 19.90 złBhaal Musi Być Powstrzymany! Ktoś sabotuje kopalnie rudy żelaza na Wybrzeżu Mieczy, popychając dwa potężne królestwa do krwawej wojny, a młodego najemnika na trop niewyobrażalnej tajemnicy. *** Źli bogowie, olbrzymie pająki, zabójcze sobowtórniaki, odrażające ghule i niegodziwi Zhentarimowe budzą się do życia w tętniacej akcją powieści Wrota Baldura.

Wrota Baldura 2: Cienie Amnu
Philip Athans.
Cena: 18.00 złBhaal umarł! Jednak jego wyznawcy chcą sprowadzić go z powrotem. Krew boga mordu płynie w jego dzieciach, a zła krew przyciąga złych ludzi. Złodzieje Cienia, wampiry, ninja oraz kamienne robaki budzą się do życia na Wybrzeżu Mieczy w tętniącej akcją powieści Wrota Baldura II, będącej literackim rozwinięciem komputerowej gry firm BioWare i Interplay.

Wrota Baldura 3: Tron Bhaala
Drew Karpyshyn.
Cena: 17.00 złPotomstwo Bhaala jest prześladowane, polują na nie wszyscy mieszkańcy Faerunu. Jednak każda śmierć, zamiast uwalniać krainę od zła, daje coraz więcej mocy występnym dzieciom Bhaala, które pragną sprowadzić ojca z powrotem na świat. Przeczytaj o ostatecznej bitwie dzieci Bhaala w tej trzymającej w napięciu powieści, opartej na grze komputerowej firm BioWare i Interplay.